مهرسامهرسا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره

مهرسا خورشید زندگیمون

شروع نوشتن یرا دختر نازم

1392/5/26 15:39
نویسنده : مامان و بابا
98 بازدید
اشتراک گذاری

خورشید من مهرسا جون

از این به بعد میخوام روزهای زندگی با تو بودن بنویسم چند روز گلم برات وبلاگ درستیدم اما از بس که شیطونی نمیتونم مطلب بنویسمچشمک

عزیزم البته قبلا از اینکه بیای تو دل مامانی برات یه وبلاگ خوشجل درست کرده بودم و تا خاطرات 2ماهگی رو نوشتم اما وبلاگمون خراب شد واسه همین دوباره درستیدمنیشخند

من و بابای روز 91/3/16 فهمیدیم که شما اومدی تو دل مامانی.بابایی شب به افتخار شما یه جشن دونفره گرفت و دوتا کفش خوشجل خریدیم یکی دخترونه یکی پسرونه آخه ما نمیدونستیم نی نیمون چیه؟زبان

91/4/5 رفتیم سونو تا شما رو ببینیم صدای قلب جوجولوتو بشنویم که دکتر بهمون گفت شما دو تا نی نی دارین هوراهوراهورا

البته مامانی یکم نگران بود آخه دو قلویی سختهنگران

خلاصه گلم 91/4/31 فهمیدیم که یکی از نی نیا رشد خوب نکرده وحالا فقط یکی یدونه است مامانی وبابایی ناراحت شدندل شکستهدل شکسته

91/5/21 فهمیدیم که ما یه دخمل ناز نازی داریم من دوست داشتم اسمت مهرسا باشه بابایی میگفت باران اما مامان برنده شدتشویقهورا

خوب عزیزم روزهای انتظار دیدن تو با همه استرس و قشنگیاش گذشت تا 91/11/12 ساعت 5 عصر تو یه روز بارانی دخمل من بدنیا اومد همه اومده بودن تو رو ببینن خاله ها دایی ها عمو ها عمه آقایی و مامان وبابا بزرگ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)